Shop Mobile More Submit  Join Login
Shaymin Wright by MASTERofGAMING Shaymin Wright by MASTERofGAMING
When I asked what you guys wanted more of, first comment said that they required a dose of Pokemon. So here i-OBJECTION!

Why is Shaymin an Attorney? What is being Objected? Find out on the next thrilling installment of Shaymin Wright.(no, you arent really going to find out XP)



I do not own Pokemon/Pheonix Wright or claim any rights to them. This is merely fanart, but this drawing was done by me and cannot be used without my permission.
Critiques
Add a Comment:
 
:iconporygone-fishing:
Porygone-fishing Featured By Owner Sep 2, 2013
someone needs to put this in a spoof game XD it's so adorable!
Reply
:iconraichuisawesome5:
RaichuIsAwesome5 Featured By Owner Jun 19, 2013
Objection! He stole my gracidea!
Reply
:icontacoss2:
Tacoss2 Featured By Owner Apr 27, 2014
Darkrai:OBJECTION! He needed it or he could've died from the poison smog!
Reply
:icontoontwins:
ToonTwins Featured By Owner May 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
Cute! :aww:
Reply
:iconmrkeyblademaster1992:
MrKeybladeMaster1992 Featured By Owner Aug 23, 2012  Hobbyist Digital Artist
Shaymin as Phoenix Wright? That is something I NEVER expected to see in a million years!
Reply
:iconpinopika:
Pinopika Featured By Owner Aug 4, 2012  Student Traditional Artist
LOL SO CUTE!!!!!!!!!!!
Reply
:iconpigmaskmajor120:
PigmaskMajor120 Featured By Owner Jul 10, 2012
Two Words: Frikin Adorable
Reply
:iconlusk-the-fox:
lusk-the-fox Featured By Owner Mar 19, 2012  Hobbyist Writer
:icongiratinaplz: objection denied
Reply
:iconcatbat102102:
catbat102102 Featured By Owner Dec 22, 2011  Hobbyist General Artist
:D omg so cute 8D
Reply
:iconblitsrainer:
BlitsRainer Featured By Owner Oct 9, 2011
lol that's cute.
Reply
:iconinvadercynder4ever:
InvaderCynder4Ever Featured By Owner Sep 17, 2011  Hobbyist Digital Artist
idk what made me think of this from just looking at this picture, but...

Sailor Moon: so you see, your honor, Giratina was trapped in the Reverse world for a good while... because of Dialga.

Shaymin: OBJECTION! that monster tried to EAT ME! but putting that aside, Giratina was the one who pulled Dialga into the reverse world in the first place. my client was merely trying to defend himself, nothing more!

Giratina: i wasn't trying to eat you...

Shaymin: well it sure as hell LOOKED like it!

Dialga: kinda have to agree there, grim.

Giratina: WOULD YOU STOP CALLING ME THAT ALREADY!?!?!?

Red: order, order in the court! *taps the hammer thingy*

why is red the judge? 'cus he's awesome like that.
Reply
:iconsammywamy:
sammywamy Featured By Owner Aug 29, 2011
i love shaymin
Reply
:iconlilfut:
Lilfut Featured By Owner Jul 28, 2011
I WANNA LICK IT
Reply
:iconholy-maiden:
Holy-Maiden Featured By Owner Feb 22, 2011  Student Interface Designer
xDDDDDDDDD
Fav!
Reply
:iconluigigirl65:
Luigigirl65 Featured By Owner Jan 27, 2011  Hobbyist Artist
Adoreable objection!
Reply
:iconpokemonandanimelovar:
Shayming:OBJECTION!!!
Darkrai(As judge):....What?
Shayming:*Points Grovyle*Hes a thief!!!
Riolu(me):......
Charmander(Partner):Hey C'mon shayming youre just obsesed with objections don't remeber he saved the world?
Shaymin:*says quickly*Gotta shut my yap*sits*
Reply
:iconshadowsevilfish:
Shadowsevilfish Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist Writer
:iconobjectionplz: :icondragonlaugh:
Reply
:iconask-shinyshaymin:
Ask-ShinyShaymin Featured By Owner Jul 28, 2014  Student Digital Artist
:iconobjectionplz: :iconshayminlaplz:
Reply
:iconharpyboy01:
harpyboy01 Featured By Owner Nov 16, 2010
I have this on my desktop
Reply
:iconmasterofgaming:
MASTERofGAMING Featured By Owner Dec 7, 2010
Awesome ;D
Reply
:iconkitkats-and-skittles:
Kitkats-And-Skittles Featured By Owner Jan 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL HAHAHA
Reply
:iconmodern-silence:
Modern-Silence Featured By Owner Sep 16, 2010  Student Writer
Aw. that is so cute! I don`t know what Shaymin is, 'cuz i stopped watching pokemon
Reply
:iconmasterofgaming:
MASTERofGAMING Featured By Owner Sep 17, 2010
Thanks, I really appreciate that ;D

Completely understandable, the video games are the only thing that keep me interested in Pokemon. P;
Reply
:iconarxius2:
arxius2 Featured By Owner Aug 29, 2010
my webcam.
Reply
:iconmasterofgaming:
MASTERofGAMING Featured By Owner Aug 29, 2010
Awesome ;D
Reply
:iconarxius2:
arxius2 Featured By Owner Aug 30, 2010
indeed.
Reply
:iconlukesythe:
LukeSythe Featured By Owner Aug 25, 2010
DAT SHIT NEEDS A PLZ ACCOUNT
Reply
:iconmasterofgaming:
MASTERofGAMING Featured By Owner Aug 26, 2010
Awesome. Glad you like it. If I wasnt so busy*cough*lazy*cough* I'd make one. Maybe I'll get around to it eventually. Thanks again for leaving a comment.
Reply
:icondualdeath493:
dualdeath493 Featured By Owner Aug 18, 2010   Writer
Shaymin will no longer be ignored with THAT VOICE!!!
Reply
:iconmasterofgaming:
MASTERofGAMING Featured By Owner Aug 19, 2010
Shaymin's voice must be heard! ;D
Reply
:icondualdeath493:
dualdeath493 Featured By Owner Aug 19, 2010   Writer
IT'S MY MONEY AND I NEED IT NOW lol jg wentworth!
Reply
:icongrovyleblade:
GrovyleBlade Featured By Owner Jul 9, 2010
Can I Use It?
Reply
:iconmasterofgaming:
MASTERofGAMING Featured By Owner Jul 10, 2010
Sure ;D Just in someway make sure you credit me.
Reply
:iconninjalad1:
Ninjalad1 Featured By Owner Jun 15, 2010
LMFAO
Reply
:icongameaddict30:
gameaddict30 Featured By Owner Mar 1, 2010  Hobbyist General Artist
I have only one phrase to summarize this.

OH GOD SHAYMIN GET OUT OF HERE THIS IS NOT YOUR GAME JUST LEAVE. >:C

In other words, awesome. XD
Reply
:iconmasterofgaming:
MASTERofGAMING Featured By Owner Mar 15, 2010
Haha thanks =)
Reply
:iconkevfin:
Kevfin Featured By Owner Feb 15, 2010  Hobbyist General Artist
Lmao this made me laugh!
Faved and nice work.
Reply
:iconmasterofgaming:
MASTERofGAMING Featured By Owner Feb 19, 2010
Thanks a ton. (= That's nice of you.
Reply
:iconkevfin:
Kevfin Featured By Owner Feb 19, 2010  Hobbyist General Artist
No Prob
Reply
:iconsmashfanartist13:
Smashfanartist13 Featured By Owner Feb 14, 2010
WTF XDDD +fav :B
Reply
:iconmasterofgaming:
MASTERofGAMING Featured By Owner Feb 19, 2010
Why thank you very much. =D Glad you liked it.
Reply
:icondrasmex:
DraSmex Featured By Owner Jan 30, 2010
I also approve of this. Now you have DOUBLE approval from the same person! Whao, excess!
Reply
:iconmasterofgaming:
MASTERofGAMING Featured By Owner Feb 4, 2010
ZOMG I SHALL EXPLODE
Reply
:icondrasmex:
DraSmex Featured By Owner Feb 6, 2010
Nuuuuu, dun do that! DX
Reply
:iconmasterofgaming:
MASTERofGAMING Featured By Owner Feb 6, 2010
*explodes*
Reply
:icondrasmex:
DraSmex Featured By Owner Feb 6, 2010
T T
Reply
:iconmitch0:
mitch0 Featured By Owner Jan 22, 2010
Me: OBJECTION!!!!, pokemon can't talk!
Shaymin: OBJECTION!!! They can in the mystery dungeon series!
Judge: Mitch0, your objection is over ruled!
Me:... (damb, I wish I had something I could do... like object...)
Reply
:iconmasterofgaming:
MASTERofGAMING Featured By Owner Jan 22, 2010
XDDD Thanks for the comment =D
Reply
:iconcharge-the-echidna:
Charge-the-Echidna Featured By Owner Jan 6, 2010
Well, if they mistook Furio Tigre for Phoenix Wright, this isn't a huge step further.
Reply
:iconmasterofgaming:
MASTERofGAMING Featured By Owner Jan 6, 2010
XD too true
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 579 × 658




Details

Submitted on
January 5, 2010
Image Size
316 KB
Resolution
579×658
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,062 (2 today)
Favourites
190 (who?)
Comments
64
Downloads
342
×